JAK

  1. 1
    Projekty rozwojowe ukierunkowane na zmianę kultury organizacyjnej

    Działania ukierunkowane na podniesienie kompetencji koniecznych z punktu widzenia kształtowania kultury organizacyjnej nastawionej na zaufanie, komunikację i współpracę. Projekty obejmują różnorakie oddziaływania, poprzedzone dogłębną diagnozą potrzeb.

  2. 2
    Rozwój przywództwa

    Wsparcie lidera w rozwoju jego kompetencji przywódczych, poprzedzone przeprowadzeniem badaniem stylu i skuteczności przywództwa ILM72,  w obszarze zachowań wpływających na wydajność i budowanie dobrze funkcjonujących zespołów.

    Badanie ILM72 to jedyne narzędzie integrujące 50 podstawowych modeli przywódczych, które umożliwia zdiagnozowanie preferowanego stylu przywództwa na poziomie indywidualnym i zespołowym oraz identyfikację obszarów, które są potencjałem oraz takich, w których rozwój przywództwa daje szansę na większą wydajność i lepsze relacje zgodnie z preferowaną przez Organizację kulturą organizacyjną i stworzenie konkretnych planów działania.

    Proces rozwojowy: wypełnienie testu (badanie ILM72) + sesja feedback + proces coachingowy

  3. 3
    Coaching indywidualny

    Coaching to proces, który służy wspieraniu ludzi w osiąganiu tego, co chcą osiągnąć – lepszych wyników działań, zmiany w życiu, osiągnięcia określonego celu. Opiera się na relacji, partnerskim sojuszu między coachem a coachee (klientem), w ramach której tworzona jest przestrzeń dla pogłębionej refleksji nad działaniem, umiejętnościami, schematami myślenia czy przeżywanymi emocjami w celu ich zmiany w pożądanym przez Klienta kierunku. Coaching ukierunkowany jest na praktykę – faktyczne wprowadzanie zmian i wkraczanie na nowe terytoria oraz koncentruje się na efektach.

    Prowadzimy coaching oparty na standardach i zgodny z Kodeksem Etycznym Izby Coachingu.

  4. 4
    Trening indywidualny

    Trening indywidualny polega na towarzyszącym wsparciu w podnoszeniu konkretnych kompetencji i treningu tych kompetencji. Koncentruje się na umiejętnościach interpersonalnych, ze szczególnym naciskiem na komunikację. Może również dotyczyć wsparcia w rozwijaniu kompetencji związanych z praktyką coachingowego stylu zarządzania.

  5. 5
    Szkolenia / warsztaty

    Proponowane tam, gdzie celem jest przekazanie wiedzy, nabycie kompetencji, poszerzanie świadomości i refleksja nad własnym działaniem. Prowadzone metodami aktywnymi, wykorzystujące experiential education czy realistyczny trening biznesowy.

    Specjalizujemy się w tzw. szkoleniach „miękkich”:

    • KOMUNIKACJA (m.in.otwarta komunikacja w organizacji i zespole, prowadzenie trudnych rozmów, asertywność i komunikacja w konflikcie, rozwiązywanie konfliktów, udzielanie feedbacku)
    • COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA (m.in. zarządzanie przez pytania, delegowanie i egzekwowanie w stylu coachingowym, prowadzenie spotkań zespołowych ukierunkowanych na zaangażowanie, budowanie zaangażowania pracowników)
    • INTELIGENCJA EMOCJONALNA MENEDŻERA (m.in. rozumienie i radzenie sobie z emocjami, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, radzenie sobie ze stresem, empatia w zarządzaniu, motywacja wewnętrzna)

    Spytaj o ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

  6. 6
    Coaching zespołowy

    Łączy to, co indywidualne z celami zespołu i organizacji. Metoda pracy coachingowej ukierunkowana na osiąganie zespołowych celów, a przy tym budowanie spójności zespołu, współpracę generującą zjawisko synergii, podnoszenie zaangażowania i satysfakcji jego członków. Coaching zespołowy podnosi efektywność i jakość działań.

    Prowadzony w postaci procesu, poprzedzony diagnozą potrzeb i poziomu rozwoju zespołu.

  7. 7
    Trening zespołów

    Grupowa forma treningu, w ramach której w bezpiecznych warunkach uczestnicy uczą się i rozwijają wybrane kompetencje.

  8. 8
    Trening interpersonalny

    Trening interpersonalny to pogłębiona forma pracy, która może być oferowana zespołom w celu budowania otwartej komunikacji, relacji, świadomości przyjmowanych ról i działania jako grupa.

    Na poziomie zespołu daje przestrzeń do budowania takiego poziomu spójności i współpracy, jaki trudno jest osiągnąć za pomocą innych metod.

    Poszczególni członkowie zespołu zdobywają ogromną okazję do:

    • doświadczenia siebie w relacji z grupą wraz z informacją zwrotną,
    • odkrycia przyjmowanych ról w zespole,
    • rozwijania samoświadomości i zauważania swoich mechanizmów i nawyków w obszarze funkcjonowania własnego i budowanych relacji,
    • rozwijania swoich kompetencji interpersonalnych, a szczególnie komunikacji,
    • lepszego radzenia sobie z różnicami interpersonalnymi,
    • uczenia się uważności na innych, wrażliwości, ale i odważnego wyrażania siebie.

    Trening prowadzony jest przez dwóch trenerów z doświadczeniem w tego typu pracy.

  9. 9
    Mentoring

    Towarzyszenie w rozwoju w obszarach inteligencji emocjonalnej, uelastyczniania stylu zarządzania, budowania relacji, rozwijania komunikacji i pracy zespołowej. Przydatny tam, gdzie istnieje potrzeba dzielenia się własnym doświadczeniem, wiedzą, jak i wspieraniem we wprowadzaniu zmiany w oparciu o elementy coachingu.

  10. 10
    Psychoterapia

    Proponowana, gdy osoba pragnie głębszej pracy w obszarze schematów swojego funkcjonowania, reakcji i emocji poprzez poszerzanie świadomości, pogłębianie kontaktu z samym sobą oraz przepracowywanie osobistych trudności. Celem jest wewnętrzna integracja, zyskanie osobistej wolności i odpowiedzialności w oraz w pokonanie blokad, które ograniczają naturalny rozwój jednostki. Psychoterapia prowadzona w nurcie Gestalt.

  11. 11
    Superwizja

    Superwizja coachingowa dla organizacji prowadzących własne programy coachingowe i rozwijających coachingową kulturę organizacyjną. Służy wsparciu i rozwoju zawodowemu coachów wewnętrznych, podnoszeniu ich kompetencji, skuteczności i satysfakcji z pracy.