ZMIANY, W JAKICH WSPIERAMY
Indywidualnie:
- lepsze radzenie sobie ze stresem wynikającym z zarządzaniem ludźmi i utrzymywania wielu złożonych relacji, lepsze zarządzanie sobą
i swoją energią - znalezienie indywidualnych strategii budowania relacji z pracownikami i kształtowania atmosfery oraz zaangażowania zespołu
- podniesienie umiejętności komunikacji
- wykorzystywanie swoich talentów w rozwijaniu swojego stylu zarządzania
- rozwijanie intuicji koniecznej w sprawnym podejmowaniu decyzji
Na poziomie zespołu / organizacji
- równoważenie i rozwój relacji w organizacji i zespołach, prowadzącej do realnej współpracy, a nie tylko jej pozorowania
- podnoszenie kompetencji z zakresu komunikacji i wdrażanie standardów w tym zakresie – w dążeniu do otwartości siebie i widzenie rzeczy takimi, jakie naprawdę są
- wdrażanie wartości zaufania jako fundamentu kultury organizacyjnej
- budowanie zespołów i organizacji, w których ludzie czują się dobrze i od których nie chcą odchodzić.