Nie ma nic potężniejszego od idei, której czas nadszedł.

Victor Hugo

Po co to wszystko?

Żeby organizacje działały sprawniej dzięki ludziom, którzy są nich szczęśliwsi i bardziej zaangażowani.

Opieramy się na najnowszej wiedzy z zakresu tego, co sprawia, że ludzie chętniej angażują się w pracę, mniej się wypalają i rzadziej chcą z niej odejść. Odpowiadamy więc na potrzeby ludzi i organizacji, którzy widzą, że komunikacja i relacje w pracy mają znaczenie, a prawdziwego zaangażowania w nie da się uzyskać za pomocą „kija i marchewki”. Tych, którzy zauważają, że tak budowane firmy odnoszą większe i bardziej długofalowe sukcesy, a tak działający przywódcy – cieszą się szacunkiem i odczuwają z pracy więcej satysfakcji.

Czego się trzymamy

Pracujemy zgodnie z Kodeksem Etycznym Izby Coachingu.

Opieramy się na standardach pracy rekomendowanych przez Izbę, oraz wartościach, które są dla nas osobiście ważne.

  1. JAKOŚĆ

    Jakość oznacza dla nas pełne zaangażowanie, profesjonalizm i trzymanie się tego, na co jesteśmy umówieni z Klientem.

  2. ELASTYCZNOŚĆ

    Zakres i charakter oddziaływań dobieramy w odpowiedzi na faktyczne potrzeby Klientów. Szyjemy na miarę i uczciwie mówimy, jaki rodzaj pracy rekomendujemy, a jakiego nie.

  3. EMPATIA I UWAŻNOŚĆ

    Zawsze pamiętamy, że pracujemy z żywym człowiekiem. Łączymy korzyści dla organizacji z tym, co dobre i służące ludziom. Oznacza to też, że nie podejmujemy się pracy w obszarze maksymalizacji efektywności ludzi i zespołów w drodze stosowania interwencji, których nie akceptujemy. Wiemy, że można inaczej.

  4. KOMUNIKACJA

    Chętnie odpowiadamy na wszelkie pytania i wyjaśniamy wątpliwości. Dbamy o Klienta, jak tylko potrafimy :)